Salut, prieteni! O poveste nouă despre oameni. Am scris despre oameni care pun suflet în ceea ce fac, sunt dedicați, implicați și fac bine celor cu care interacționează. Deși asta ar trebui să se întâmple în mod frecvent, nu este așa, ceea ce mă determină să continui ori de câte ori pot, să răspândesc vestea. Astăzi, am o poveste nouă, pe care vreau s- o aflați,exact despre acest subiect.
Cuprins
O poveste nouă despre oameni
Vă spuneam deunăzi că am fost nevoită ca la începutul acestui an să fac planuri pe termen foarte scurt și să trec la acțiune. Aveam, printre altele, mare nevoie de un aparat de dezumidificare și purificare a aerului. Iubesc florile și am … multe exemplare în toată casa, ceea ce face ca umiditatea să se păstreze la un nivel ridicat, conform unor puncte de vedere. Sănătatea este importantă și am învățat că ea trebuie să ocupe primul loc, prin urmare am luat măsuri.
Sper că nu v-ați gândit că am renunțat la flori când m-am referit la măsuri :), pentru că nu aș face asta. După ce mi-am făcut temele și m-am documentat temeinic, a luat urmat misiunea de căutarea a aparatului care ar fi întrunit toate condițiile. L-am găsit pe Emag și Aleco Air, cu diferență substanțială de preț în favoarea celui de-al doilea magazin.
Bineînțeles că am ales prețul cel mai bun și, cum aveam posibilitatea cumpărării aparatului direct din magazinul fizic, am optat pentru această varianta. Aveam oricum drum în zona respectivă și eliminam astfel perioada de așteptare cu livrarea prin curier plus taxa de transport.
Oameni și fapte
În magazin, identificăm aparatul despre care am citit pe site și ne învârtim pe lângă el încercând să ne convingem că este ceea ce căutăm. Imediat, o voce plăcută întreabă dacă putem fi ajutați. Erau doi reprezentanți ai magazinului, o domnișoară și un domn, acesta din urmă oferindu-se să ne dea detalii. Aveam nevoie de o consiliere, nu ne pricepem chiar la toate :) , prin urmare am spus exact ce anume doream.
O poveste nouă despre oameni
Consilierul sau reprezentantul magazinului a început să povestească ce caracteristici are aparatul pe care îl alesesem, care este consumul energetic, suprafața pentru care face față, despre filtru și purificare etc. Vorbea cu atâta siguranță și căldură încât pentru câteva minute am rămas fără replică, doar ascultând. Plin de disponibilitate, foarte bine pregătit, cu atitudine pozitivă și calm, ne-a făcut o demonstrație, continuând explicațiile despre plusurile și minusurile aparatului.
Rar întâlnești așa ceva. De regulă, știm cu toții că așa funcționează lucrurile, ți se recomandă produsul/serviciul la care au target, eventual și comision în funcție de vânzare. Ei bine, domnul nu a procedat așa, ci ne-a prezentat și dezavantajele aparatului ales, arătându-ne și alte variante de dezumidificatoare. Prezenta pentru fiecare toate funcțiile, avantajele și dezavantajele.
Alegerea
Am putut alege astfel cea mai potrivită variantă care, pe lângă funcțiile de dezumidificare, purificare, ionizare, uscare a rufelor, avea nivelul zgomotului și consumul de energie redus. În plus față de toate acestea, aparatul avea o reducere substanțială, de la 1699 lei la 899 lei.
Firește, am luat hotărârea să cumpărăm acest aparat, Dezumidificator D23 Classy AlecoAir, doar că cel expus era singurul. Reprezentanții magazinului au fost din nou amabili, s-au interesat și ne-au spus că urmează să primească până la sfârșitul zilei. Ne-au asigurat că vor face o rezervare pe numele nostru, rugându-ne să lăsăm numărul de telefon pentru a fi anunțați.
Așa s-a întâmplat, a doua zi dimineață am luat aparatul, cum au promis. Asta în comparație cu o altă experiență, la un alt magazin de unde aștept de o lună și ceva, un telefon pentru a ridica factura. Și atunci, cum să nu povestești despre așa servicii în spatele cărora stau oameni ca aceștia?
Am aflat între timp că domnul se numește Nuțu Florin. Mulțumim domnule Florin și mult succes în cariera dumneavoastră! Suntem mulțumiți de recomandarea făcută, aparatul este foarte eficient până acum.
Voi aveți astfel de experiențe? Sunteți de părere că trebuie împărtășite? Care sunt opiniile voastre? Aștept răspunsuri și comentarii. Până data viitoare, fiți inteligenți, buni, pozitivi!
UniquebyMM
Eu am dat peste o tipa tare draguta si amabila cand am ales electrocasnicele pentru casa si a contat mult, am facut alegeri minunate.
Așa e, Mirela, există și oameni minunați în România. Adevărul este că serviciile în țara asta sunt din ce în ce mai profesionalizate, ceea ce duce automat la o ridicare a calității acestor servicii. Asta este un lucru bun pentru noi, clienții.
Frumos!
Felicitări pentru articol!
Mulțumesc pentru apreciere!
Din păcate, angajatorii nu văd asta și nu numai că nu-și fidelizează angajații
dar nici nu și-i păstrează.
Contează foarte mult să primești o recomandare bună. Poate peste câțiva ani voi avea și eu norocul ăsta, când ne vom utila casa. :D
Daaa. Eu cred în ceea ce se spune ”nimic din ceea ce ți (mi) se întâmplă nu e întâmplător”!
Vei avea,
Intotdeauna ma bucur cand dau peste oameni amabili in magazine. Parca ma fac sa cumpar mai cu drag si sa ma si intorc in viitor.
Realizezi că dacă făceam comanda online dădeam cu 270 lei mai mult pe un aparat mai puțin eficient?
Pe lângă profesionalism și disponibilitate, omul mi-a dat și soluția cea mai bună.
Omul este sincer si isi iubeste meseria, atunci cand faci ceva cu drag incerci sa ajunti cum poti si sti mai bine
ma bucur ca mai sunt si astfel de oameni in vanzari! de obicei, vorba ta, se axeaza doar pe target. apropo… poate ne spui mai multe despre functia de uscare rufe???
Ai fost norocoasa ca ai gasit o astfel de persoana. Acestia sunt oameni care isi respecta meseria si implicit se respecta pe ei insisi si clientii lor.
ma bucur ca ai resuit sa faci alegerea perfecta!
Sunt foarte misto aceste aparate. Am vazut ca sunt si usor de întreținut. Nu am acest gen de aparat dar am mai vazut in locuri pe care le-am vizitat si chiar isi fac treaba.
Sa stii ca destul de rar am intalnit astfel de persoane, bine ca ai facut alegerea cea mai potrivita.
Cred ca depinde de natura omului. Daca in firea sa este un om saritor, cald atunci si la serviciu se manifesta astfel.
Aparatul umidificare e super. Nu am unul dar pe unde am fost am mai vazut si din ce am vazut e si usor de intretinut.
De obicei am parte de experiente placute care sa-mi faca placere sa revin si totusi experientele nepotrite au existata si ele
Mai rar asa oameni.. de obicei sunt plictisiti de viata si iritati chiar cand le ceri detalii despre un produs
Inca mai exista astfel de oameni profesionisti si ma tare ma bucur cand dau peste ei. Parca ai cumpaa numai de drag.
Nu prea am intalnit in ultimul timp oameni de acest gen. Mi-ar trebui si mie un aparat de umidificare
Din păcate, rar mai întâlnești oameni dispuși să te ajute și mai ales, să-ți ofere o părere sinceră despre produs.
Totuși, mă bucur că ai avut parte de o experiență plăcută la magazin și ai cumpărat un dezumidificator bun.
Eu mă reîntorc cu mare drag la un magazin să cumpăr, dacă vânzătoarea este amabilă.
Ma bucur sa aud ca mai exista si astfel de oameni.?
Experiente placute de genul se pare ca intalnesti tot mai rar. Multe persoane dezinteresate nu isi dau silinta sa te informeze sau pur si simplu nu stiu detalii. Ma bucur ca ai avut o experienta frumoasa cu acest magazin
din fericire ai gasit omul potrivit la locul potrivit. Nu toate persoanele sunt amabile si te ajuta atunci cand ai nevoie
Experientele astea trebuie clar impartasite si cu alti. E foarte bine si ma bucur cand aflu ca mai exista si oameni care chiar sunt oameni
Mai rar oameni interesați de nevoile tale și tot mai des răutăcioși.
Mai mare dragul cu asa consilieri drăguți ;) Iti vine sa cumperi tot magazinul cand oamenii sunt atât de drăguți, Iti ofera multe informatii si te ajuta sa iei decizia corecta!