• Articol de jurnal (Reset) 2 în 1

     

    Articol de jurnal (Reset) 2 în 1 sursa arhivă personală

    Hristos a Înviat!  Dacă mi-ați sesizat lipsa, înseamnă că sunteți interesați de ce s- a mai întâmplat în ultima vreme. Well, aglomerare mare, mon cher, dar nu mă plâng, dimpotrivă, zic Doamne – ajută, asta îmi este de folos, mă păstrez în formă. Nu de cozonac (hihi)!  Așa că, am ”sărit” o filă de jurnal, dar haideți să fim corecți, cui îi mai stătea mintea la ea ? În concluzie hotărăsc să scriu un articol de jurnal (Reset)  2 în 1.

    Articol de jurnal (Reset) 2 în 1

    Să (ne) revenim la ale noastre: am trecut la următorul nivel, să spun așa, a treia lună din programul Limitless. Am combinat cumva cu perioada aceasta de post, deși nu am ținut toată perioada, în așa fel încât am scos carnea din meniu. M-am obișnuit să fiu propriul nutriționist alegând rețete din cartea de bucate Reset, printre care am strecurat câteva de-ale mele.Și, exact când credeam că fac asta foarte bine, vine mesajul de la Reset: planul tău alimentar pentru a treia lună! Ce-i drept (nu-i strâmb haha), trecuse jumătate din prima săptămână din a treia lună, dar asta este. Cu aglomerația despre care vorbeam, cine mai are timp de supărare?!? Eu, nu.

    Planul alimentar  nr 3

    Cum spuneam, până să iau în primire planul alimentar  nr 3, aferent lunii cu același număr, mi-am adaptat meniurile folosindu-mă de muuulte legume, fructe, salate. Pe alocuri, am sărit câte ceva, deci nu sunt exemplu bun de această dată. Am ținut totuși la regulile importante, cum ar fi hidratarea (nu cu alcool :)) sau lipsa zahărului. Astăzi nu voi da rețete, exemple de meniuri, nu de alta dar ar păli cu totul în fața  celor pregătite zilele acestea. Las doar câteva ”trucuri” pe care le-am folosit în locul celor de pe masă, din frigider sau cămară.

    Ceapa verde, consumată alături de brânza (caș), ajută chiar la slăbit, deci, muuultă ceapă verde. Am făcut și salate, din care nu a lipsit ceapa verde, am servit chiar împreună cu polonicul de ciorbă(borș). Legumele le-am făcut la cuptor, alături de friptura de miel iar zilele următoare, în frigărui la grătar. Eu, împreună cu familia,  am ales ca în fiecare zi să folosim alt fel de carne pentru meniurile servite. Astfel, în prima zi am folosit carne de miel la cuptor, a doua zi mușchi de porc iar a treia zi, mâine, vom avea fazan.

    Articol de jurnal (Reset) 2 în 1 sursa arhiva personală

    Stil de alimentație sănătos

    Bineînțeles că am mâncat și puțin cozonac făcut de mine, în casă și pască (nu am rezistat, priviți și voi foto de mai sus!). Am scos însă pâinea definitiv zilele acestea și pe lângă ceapa verde am consumat avocado, castraveți verzi și ananas, care pe mine mă ajută mult la digestie. Sinceră cum mă știți, vă mărturisesc că mă simt bine, nu am avut nicio problemă, nu au fost modificări ale greutății. Important pentru mine este să-mi ating scopul propus, acela de a avea un stil de alimentație sănătos. Acesta va duce la eliminarea kilogramelor în plus, influențând sănătatea.

    De fapt, acesta este esența programului de slăbit deștept. Nu slăbitul rapid, nu înfometarea, nu cântarul la purtător, alimente strict impuse și așa mai departe. Un plan alimentar format din alimente sănătoase, bine gândit,  pe care ți-l însușești și-l transformi în stilul tău. Am ales ce-mi place, mi-am făcut farfurii atrăgătoare și am respectat sfatul specialistului (Cristina): jumătate din farfurie a fost ocupat de legume la cuptor/grătar, un sfert carne și un sfert salată.

    Până data viitoare, fiți deștepți, fiți sănătoși!

     

     

    UniquebyMM

     

     

    Rate this post

    Categories: Blogging

    Etichete: , , ,

    Lasă un răspuns

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.