Bun găsit, dragi prieteni! Cum spuneam și zilele trecute, prima lună a acestei toamne s-a încheiat. Ceea ce ne-a oferit luna septembrie însă, nu poate fi trecut cu vederea, ba dimpotrivă. Merită să vă povestesc despre încă un eveniment offline important la care am participat: Influencer Marketing Conference.
Din decembrie 2019 de când lumea a fost întoarsă cu susul în jos, printre activitățile care mi-au lipsit cel mai mult au fost evenimentele offline. Conferințele, întâlnirile, team building-urile, concertele, piesele de teatru etc.
Toate acestea, organizate și desfășurate offline, au fost și rămân cele care mi-au lipsit și îmi vor lipsi enorm. Din aceste motive, eu cred că unele dintre cele mai importante evenimente merită aduse în atenția voastră.
Cuprins
Eveniment offline: Influencer Marketing Conference
Un eveniment offline are un aer (aș spune chiar farmec), cu totul aparte. De acord, online-ul este soluția perfectă în cazul în care condițiile de sănătate sau de orice altă natură, nu permit. Online-ul a fost ideal, a fost cel care ne-a salvat de multe și de multe ori. Este și va rămâne printre principalele surse de informații, de comunicare, de legături și tot ce mai vreți voi să adăugați. Dar a fost prea mult.
Cel puțin asta gândesc eu: pentru mine este deosebit de important să mă întâlnesc și offline cu oamenii. Prin urmare, îmi veți înțelegeți entuziasmul cu care am primit vestea organizării Influencer Marketing Conference în format mixt. Eveniment offline și transmis în același timp real în online, nu poate fi decât o speranță la normalitate.
Organizator eveniment: Evensys
Sunt aproape doi ani de când nu m-am mai bucurat de un eveniment offline organizat de Evensys. Iar când vine vorba de Evensys, sunt convinsă că mare parte dintre voi știți cum sunt organizate toate evenimentele offline sau online.
Întotdeauna au știut să aducă speakeri dintre cei mai buni, invitați interesanți de la care să putem învăța ceva nou. O organizare bună din toate punctele de vedere, de la locație la sunet și imagine, de la subiectele abordate la studii de caz și grija pentru participanți. Prin urmare, e de înțeles reacția mea în momentul în care am primit invitația pentru versiunea offline. A fost extaz în cel mai clar sens al cuvântului!
Invitați & speakeri
Locul desfășurării: Hotel J.W.Marriot. Organizatorii, echipa Evensys nu au dezamăgit nici de această dată. Speakeri și invitați ai evenimentului: Andreea Zanfir, Andreea Lupu, Alina Greavu, Florentina Preschy, Lucian Mîndruță, Alex Pană, Selly, Claudia Bodnar, Ana Maria Bajan, Oana Bulexa.
De asemenea, au fost interviuri cu speakeri internaționali – Nick Baklanov, Kyle Hjemeseth, James Creech, realizate profi de Florin Grozea și Cristian Manafu. Apropo de ultimul nume, dacă am spus Evensys, v-ați gândit automat la cel cu care identificăm evenimentul offline (sau online): Cristian Manafu. Amfitrionul, omul din spatele fiecărei acțiuni pentru bunul mers al lucrurilor.
Sponsori
Pe lângă invitați și speakeri, sponsorii sunt importanți pentru susținerea evenimentelor. Iar la acest eveniment au fost prezenți sponsori dintre cei mai cunoscuți și implicați în acțiunile și evenimentele de acet tip. Amintesc de sponsori ca: Lidl, Banca Transilvania, KFC, Campofrio, Electrolux, Siviero Maria, Starcom.
Studiile de caz, interviurile, disponibilitatea invitaților de a (ne) răspunde tuturor întrebărilor sunt doar câteva motive pentru care conferințele, evenimentele offline îmi plac extrem de mult.
Nu au lipsit momentele demonstrative, iar de această dată a fost vorba de Electrolux. O prezentare interesantă a cuptorului electric și altor câteva produse de bucătărie. Preparatele au fost pregătite de chefi care ni le-au oferit spre deliciul nostru într-un plating grozav realizat.
Eveniment offline & online
Următorul motiv pentru care aleg evenimentele offline (ordinea este aleatorie), este comunicarea și întâlnirile cu oameni pe care îi știu sau îi descopăr cu aceste ocazii. Schimbul de impresii, opinii și idei cu oameni pe care îi admiri sau cu care ai legat deja prietenii, într-un cadru lejer, deschis, la o cafea, un suc, o apă (plată cu lămâie) sunt grozave.
Efectele pe care le au astel de întâlniri sunt greu de descris. În sensul că, din punctul meu de vedere, poate fi comparată lejer cu ceva de genul încărcare – destindere. Un vibe nemaipomenit. Cu atât mai mult cu cât acest eveniment vine după o lungă și dificilă perioadă de încercări, reguli și interdicții.
Eveniment reușit chiar și cu reguli impuse
Multe lucruri nu au mai fost la fel ca înainte: purtarea măștii, dezinfectatul, păstrarea distanței etc. Reguli deja bine (ultra) știute. Nici socializările în grupuri prea mari nu au mai fost.
Cu toate acestea, nu a lipsit entuziasmul și interesul. M-am bucurat de fiecare invitat, de fiecare discuție, de fiecare prezență. De fapt, cred că toți cei prezenți au fost de aceeași opinie: a fost un eveniment reușit. A fost o gură de oxigen (îmbunătățit :)) cu informații extrem de utile și interesante.
”Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia” părea cea mai legitimă întrebare pentru cei care nu înțeleg importanța fenomenului. Pentru cunoscători, nu este nevoie să precizez că întrebarea este de fapt titlul cărții publicate de Cristian China Birta. Iar prezența autorului, care oferea gratuit cartea, cu autograf desigur, a fost una foarte potrivită și legitimă.
La final
Bineînțeles, cel mai important este ceea ce am învățat: care este rolul influencerului, care este viitorul, cine și ce contează într-un parteneriat brand -influencer etc. Sigur, s-ar putea spune că eu nu sunt un influencer.
Dar asta numai și numai pentru cei care au o percepție eronată asupra definiției. Pentru că, la un anumit nivel, cu toții suntem niște influenceri. Și iată cum termenul de microinfluencer se conturează și integrează perfect în (con)text.
Până ne dumirim la ce categorie ne încadrăm, zic că e vremea să mă opresc aici cu povestea mea despre eveniment. Și nici nu vă întreb care este poziția voastră în materie de influencereală, ci mai degrabă, cum percepeți nevoia de eveniment offline? Vi le doriți, le așteptați? Răspunsul meu l-ați aflat deja. Ale voastre le aștept în comentarii.
Până data viitoare, rămâneți conectați la evenimente!
Cu drag, MM
Dacă v-a plăcut ce ați citit, vă aștept cu articole interesante și despre: sănătate, fashion, călătorii, carte & cultură, experiențe etc.
S-ar putea să găsiți ceva interesant dacă citiți și:
Ședință foto maternitate – primul album de familie
Decor interior de toamnă cu PosterStore
Și mie imi plac evenimentele in format fizic, ca sa zic asa. Revad oameni dragi. Asta ador.
Îmi pare rau ca nu mai reușesc sa ajung la evenimente asa cum o făceam.
Cred ca a fost un super eveniment. Si nu doar fiindca au fost super speakeri si momente interesante (WOW!), ci si fiindca a oferit ocazia de socializare intre oameni din acelasi domeniu!
Tare frumos eveniment. Imi placeau si mie evenimentele dinainte de pandemie.
Eu una nu ma consider influencer, sunt mică deocamdată… Dar urmăresc câțiva influenceri adevărați.
Ador evenimentele de genul. Mi-ar fi placut si mie sa particip.
Imi este dor sa particip la un eveniment de genul
Imi plac mult evenimentele, sper sa fie din nou din ce in ce mai multe.