Bun găsit! Îmi plac plimbările în natură, mai ales prin parcuri, grădini, faleze sau păduri. Uneori însă,  din cauze obiective sau subiective, plimbările mele se rezumă la oraș. Orașul care m-a adoptat în urmă cu multi ani (o viață de om !),- capitala țării- de care recunosc, fugeam înainte să-i devin locuitor. Evident, lucrurile s-au schimbat și am ajuns să-l iubesc, cu toate ale lui, să mă bucur de plimbările pe „cărările” sale. În weekend am pornit la pas într-o astfel de plimbare prin oraș, alegând ca traseu Cora Pantelimon – Mega mall. Ce am descoperit? Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft.

 

  Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

 

Toamna are darul de a contribui substanțial la decorul orașului, îmbrăcându-l în culorile ei. Iubesc paleta de culori, cine nu o iubește? și nu am putut să n-o remarc nici în plimbarea de astăzi. Copaci îmbrăcați într-un galben superb sau paleta cuprinzătoare de  la verde la arămiu, sunt martori ai vieții trepidante a orașului. Furată de peisaj, printre copaci, unii îmbrăcați în frunzele colorate, alții goi, văd cum se ivesc reclamele luminoase, panouri cu LED -uri și cruci de farmacii. 

Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

Clipesc colorat și vesel astfel încât nu ai cum să treci fără a le observa. De la afișajele electronice cu rol informativ, scrise cu roșu pe panouri negre, la ceasuri stradale, și firme luminoase care ne informează despre un brand. De la crucile  verzi de farmacii, la panouri LED cu reclame sau informații. Pe ambele părți  ale traseului meu, lumini în culori roșii, verzi, galben, clipesc neobosit captivând atenția trecătorilor: panourile cu afișaj electronic din stații de autobuz/tramvai, afișaje cu prețul carburanților, cruci de farmacii -cele mai multe -, firme luminoase care indică servicii, etc.

 

  Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

 

Iată cum toate acestea mi-au transformat melancolia indusă de toamnă și culorile ei în zâmbet! Mă simt într-un fel, ghidată de toate aceste reclame luminoase prin orașul meu. Aflu cât este ceasul, ce traseu are autobuzul pe care vreau să-l iau, ce line de autobuz/tramvai/troleibuz vine în stația în care mă aflu sau în câte minute vine mijlocul de transport. Descopăr prețul carburanților pentru mașină fără să mă opresc din stație în stație dar și farmacia de care am nevoie. Și exemplele pot continua. Dar, de departe, m-au surprins firmele luminoase specific farmaciilor!

 

 

O astfel de cruce verde luminoasă m-a ajutat într-o seară, târziu, când aveam nevoie disperată de medicamente. Durerile, problemele de sănătate sunt dintre cele care nu pot aștepta. În acea seară, crucea care îmi indica o farmacie avea și mesajul un mesaj de orar nonstop. Nu-mi amintesc exact mesajul, dar era unul cu privire la orarul de noapte. Cert este că a fost soluția salvatoare în acel moment.

Spectacol de lumini și culori

M-am obișnuit să văd produse outdoor peste tot, să-mi îndrume pașii  (mașina) acolo unde am intenția să ajung. Nici nu știu cum ar arăta un oraș fără toate acestea! Și nu am ajuns în centrul orașului! Acolo, unde mai ales pe timpul nopții, orașul se transformă într-un adevărat spectacol de lumini și culori al firmelor și reclamelor luminoase. Dar cu fiecare plimbare, descopăr ceva nou: o firmă luminoasă nouă, o reclamă nouă etc.

 

 

  Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

 

Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

Dintre toate produsele outdoor, cel mai eficient, atrăgător și util, mi se pare promovarea cu ajutorul reclamelor luminoase cu LED. Acestea atrag atenția mai mult decât cele clasice, care pot scăpa din vedere și pot fi montate în diverse locuri, nu doar într -unul dedicat. De asemeni, nu necesită înlocuirea lor, ca în cazul bannerelor sau a afișelor din hârtie, din cauza deteriorării. Arhitectura și mesajul reclamei luminoase cu LED sunt mult mai estetice, plăcute ochiului și prietenoase cu mediul.

 

Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(tsoft)

 

Apropo, am aflat câteva avantaje ale tehnologiei premium LED pe care vreau să vi le spun:

  • Sunt rezistente în mediul exterior și au o durată de viață de peste 50.000 h.
  • Sunt mult mai economice,
  • Există posibilitatea alimentării multiple,
  • Nu emit radiații UV.
  • Sunt rezistente la șocuri mecanice.
  • Aprinderea se face instant și fără fluctuații
  • Vizibilitate crescută de la distanță și protejare termică

 

Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

Acestea nu pot duce decât la concluzia că tehnologia LED schimbă total aspectul orașului. Pe lângă asta, reclamele luminoase, firmele luminoase sau panourile LED influențează calitatea vieții și a mediului. Cu siguranță în următorii ani, calitatea panourilor LED se va îmbunătăți datorită evoluției tehnologiei iar produsele premium outdoor vor deveni tot mai smart. 

 

  Orașul în culorile și luminile reclamelor smar(t)soft

 

Plimbarea prin Bucureștiul meu iubit a luat sfârșit. Deși nu am numărat produsele outdoor întâlnite, v-ați prins că au fost în număr considerabil. Ce-i drept, mi-aș dori ca firmele luminoase să câștige mai mult teren în fața celor clasice prin conștientizarea antreprenorilor. Sper ca aceștia să înțeleagă că alegerile lor corecte – firme/panouri/reclame luminoase estetice și eficiente-, se vor reflecta în succesul/insuccesul afacerii. Visez ca orașul meu să arate, de ce nu?, ca Las Vegas!?!

Vouă vă place să vă plimbați prin orașul vostru? Ați observat produse outdoor în orașul, în jurul vostru? Care este opinia voastră despre acestea? Aștept răspunsurile în comentarii.

 

Până data viitoare, bucurați-vă de toamnă la o plimbare în oraș!

 

 

UniquebyMM

 

Dacă v-a plăcut povestea, mai poftiți! Nu uitați să share-uiți!

 

Plimbarea a fost pusă în poveste pentru proba nr. 15 SuperBlog (Smarsoft).