Salutare dragilor! Canicula ne dă bătăi de cap și, cu siguranță în mintea și sufletele noastre doar vacanța are loc. Pentru cei care nu suntem în vacanță, căutăm să ne facem mici plăceri care să ne dea măcar o vagă senzație de vacanță.
Cuprins
Magic Salon – experiențe
Știu, e greu și de citit și de urmărit, și de procesat informații. Cu toate riscurile, pornesc cu încredere că voi reuși, fie și într-un procent mic, să vă captez atenția. Iar siguranța vine din faptul că subiectul este unul tentant.
Multora dintre voi, probabil, nu le este străin lanțul de saloane Magic. La saloanele de Manichiură, Coafor, Cosmetică, Make-up și Epilare Definitivă mă refer. Care sunt destul de multe în București, în jur de 20 de saloane.
Magic Salon practică și servicii la domiciliu și are aplicație de pe care, teoretic, se pot face programări. Aplicația are de asemenea ponturi, oferte, magazin etc. O aplicație destul de bine structurată, prietenoasă, plăcută, ușor de utilizat.
Magic Salon Pantelimon
Eu am descoperit Magic Salon întâmplător, cred că sunt 3 ani de atunci. L-am văzut, am reținut și cam atât. La un moment dat însă, cum se întâmplă în viață, am rămas fără manichiuristă. Cum- necum, nici nu contează, nu reușeam să dau de nimeni. Iar asta se întâmpla fix înainte să plec în vacanță.
Absolut întâmplător, aflată în oraș cu diverse, am trecut pe lângă Magic Salon Pantelimon. M-am oprit și mi-am spus că încercarea moarte n- are. Ce șanse erau să intru pur și simplu, să cer servicii mani- pedi și să găsesc liber? Probabil una la o mie.
Oricum nu aveam nimic de pierdut, deci am decis să intru. Și, surprise- surprise, șansa mi- a surâs. Chiar am găsit loc liber și problema s-a rezolvat. Ba mai mult, am avut parte de servicii profesioniste. Prețul a fost unul accesibil, manichiura și pedichiura a rezistat. Tot atunci mi- am făcut și cont.
Experiența dinaintea evenimentului
Între timp am mai cunoscut pe cineva, am mai încercat la alt salon etc. Cert este că timpul s- a scurs iar eu nu am mai apelat la serviciile saloanelor Magic. Însă drumurile vieții sunt întortocheate și imprevizibile.
Exact când aveam mai multă nevoie de servicii impecabile, am fost dezamăgită. Dar, tot răul spre bine, cum se spune. Cu alte cuvinte, bine că s-a întâmplat înainte de evenimentul care urma.
Așa am revenit la Magic Salon. Mai întâi am încercat o programare pe aplicație, dar nu am reușit. Nefiind timp de pierdut, am încercat telefonic. Bineînțeles, am reușit să găsesc loc așa cum doream, cu 2 zile înainte de eveniment.
Din nou la Magic Salon
De data aceasta voiam manichiură semi cu Opi Apex și pedichiură semi. Marea surpriză a fost să descopăr că aveam să lucrez cu master de cetățenie ucraineană sau rusă. Nu, nu am o problemă cu străinii, cu etniile oricare ar fi ele. Doar mă știți: Îmi plac oamenii, sunt deschisă, tolerantă, înțelegătoare.
Aveam însă un soi de stres, că nu ne vom înțelege. Sigur, mă refer la discuțiile profesionale, nicidecum la poveștile noastre de viață. Lyudmila nu vorbea românește, asta era ceea ce mă îngrijora.
M- am relaxat când mi- a spus că vorbește engleza. Și o făcea foarte bine. Bine, fie, recunosc! Îmi era puțin teamă și în legătură cu procedura. Numai că rezultatul … pfoaaai! Știți cum a fost? Supeeerb!

Mani 1
O experiență de 10!
A realizat un franch superb! Și pentru că am avut experiențe neplăcute (nu la Magic Salon!) în care la câteva ore sau a doua zi a sărit ”smalțul”, i-am mărturisit temerea mea. I- am spus de asemenea că am un eveniment și e important ca manichiura mea să arate impecabil. Aceasta m-a asigurat că va fi totul bine, va rezista, să stau fără grijă.
Pedichiura pentru care am ales semi nude bej, a ieșit și aceasta tare bine. Dar dincolo de profesionalismul doamnei, mi-a plăcut grija, atenția cu care lucra. Felul în care m-a făcut să mă simt. Chiar dacă a răspuns la un moment dat la un apel telefonic, a rămas focusată pe proces. A lucrat curat, frumos, impecabil. Și a avut dreptate!
Manichiura a rezistat foarte bine timp de 3 săptămâni și jumătate. Poate mai mergea, dar rupsesem una din unghii. Apoi, m-am gândit să merg să o schimb înainte de ziua mea. Nici de data aceasta aplicația nu a funcționat, așadar am trimis un mesaj pe whatsup.

Mani 1 după 3 săptămâni ș 1/2
Magic Salon- o altă experiență
Foarte amabilă, persoana cu care m-am conversat mi-a făcut programare. Din păcate nu am găsit loc la persoana respectivă, dar era tot un master. M-am bucurat să rezolv cu programarea așa cum îmi doream. Prin urmare, de data aceasta m-am dus la Magic Salon fără nicio grijă. Domnișoara la care eram programată, o plăcere … să o admiri.
Aș fi tentată să spun ”dar atât”. Hai să nu fiu chiar atât de dură, totuși! Cert este că nu a fost deloc la înălțimea așteptărilor. Și a prețului plătit pentru un serviciu efectuat de master. Argumente? Sigur că am.
În primul rând că am avut mani semi Opi Apex și a făcut doar semi. Nici nu știu dacă a fost cu Opi pentru că nu am văzut și nici nu mi- a spus. A lucrat destul de neatent, rămânând tot praful de la pilit pe mâini. M- a și ciupit ușor, dar trecem cu vederea.
Tot la Magic Salon…
Nici paleta de culori nu a prezentat-o. Și nu ar fi fost nici asta o problemă dacă ar fi ieșit ce trebuie. A întrebat de culoare, iar la răspunsul meu ”nude” a completat: nude spre roz sau spre bej. Am spus spre bej, dar a ieșit ceva mult prea închis.
Grijă pentru aspect? Neah! Straturile de pe unghii sunt cu denivelări, iar forma unghiei strâmbă. Cred că dacă mi-aș lua ce trebuie și mi-aș da puțin interesul, mi-ar ieși mult mai bine.

Mani 2
Magic Salon – experiențe
Supărarea mea se datorează faptului că plătesc pentru ceva ce nu are nicio legătură cu rezultatul final. Și mă întreb: de ce? De ce își imaginează cineva că banii mei nu sunt munciți? Sau, că cel cu care lucrează, nu merită să fie tratat așa cum trebuie, normal.
Căci nu cere nimeni, în orice caz nu eu, să fie tratat altfel, decât normal. Las la o parte toate celelalte aspecte, deși nu ar trebui. Dar de unde atitudinea aceasta de, je m’en fiche? De fapt, corecte este ”de ce”, nu ”de unde”.
Voi mai reveni la Magic Salon?
În cazul în care vă întrebați dacă voi reveni la Magic Salon, răspunsul este fără echivoc: da. Deja mi-am făcut următoarea programare. Doar că nu noi mai merge la domnișoara cu care am avut experiențe despre care am povestit.
La final
Altfel, salonul este curat, produsele de calitate, ustensilele dezinfectate. Atmosfera este plăcută, la fel și tratația și atenția din partea recepției . Experiențele mele au fost plăcute, serviciile profi cu excepția ultimei. Pe scurt: una caldă, una rece. Sau experiențe și experiențe!
“Sarcina fiecărei persoane în viață este de a deveni o persoană din ce în ce mai bună.” – Leo Tolstoi
Până data viitoare, experiențe plăcute!
Cu drag, MM
Dacă v-a plăcut ce ați citit, distribuiți și prietenilor. De asemenea, abonați- vă pentru a afla primii noutățile.
S-ar putea să găsiți ceva interesant și aici:
Ce unghiute finute ti-ai facut. Pare să ofere servicii de calitate acest salon.
Din păcate mai avem și experiențe neplăcute pe la saloane. Eu, odată m-am ales cu o tunsoare de mă întrebam de ce s a răzbunat tipa care m-a tuns pe mine. 😂
Îmi place mult manichiura ta, mă bucur ca ești mulțumită și cu siguranță mi-ar plăcea sa beneficiez de serviciile acestui salon. 😍😍
Imi place sa merg la salon, consider ingrijirea esentiala, pe langa rasfat.
La saloanele Magic mergem si noi la tuns. Am incercat si stilizarea sprancenelor la un moment dat la ei si mi-a placut.
uneori mai patesti si treburi de genul… dar daca stii deja o persoana de acolo, cel mai bine e sa te duci doar la ea
Când o sa mai am drum prin București chiar o sa le fac o vizita. Unghiuțele tale sunt foarte frumoase.
Multumesc frumos pentru recomandare!
Am mai avut si eu uneori experiente neplacute pe la saloane. De asta si merg mereu la aceeasi persoana, odata ce gasesc ceva ce ma multumeste.
Eu sunt genul care nu pleaca nemultumita de la salon. Adica ii comentez acolo in cap pana imi iese ce trebuie :))