Bun găsit! Timpul trece extrem de repede, dar nu spun o noutate cu asta. M-am trezit că s-a scurs destul de mult timp de la ediția cu numărul 11 Webstock iar eu rămăsesem datoare cu un articol despre aceasta. Așadar, fără a mai pierde timp (prețios), dau drumul poveștii. Povestea mea Webstock continuă, a voastră? 

Majoritatea doritorilor se întreabă cu un an înainte (practic de pe acum), despre următorul eveniment, cum și dacă pot participa. Unii, se și pregătesc intens pentru cel mai mare eveniment de social media din România. Tot cu un an înainte :). Prin urmare, nu e de mirare că la fel mi s-a întâmplat și mie.

 

Povestea mea Webstock continuă, a voastră?

 

 

Povestea mea Webstock continuă, a voastră?

La prima ediție la care mi-am dorit să particip, nu a fost să fie, nu am reușit. Eram atât de mâhnită că nu reușisem să prind invitație încât, pentru ediția următorului an am stat cu ochii în patru (o mie :-P ) pe fiecare anunț. Și, “minunea” s-a întâmplat, nu oricum,  prima mea participare fiind exact odată cu ediția aniversară, de 10 ani de Webstock. 

De ce doream să particip eu la Webstock? Atunci, la prima ediție, pentru că toată lumea vorbea despre Webstock ca despre ceva de la care nu aveai voie să lipsești. Aș putea numi asta, curiozitate, dar nu era vorba numai despre asta. Era un fel de botez, dar și o dorință ascunsă de a fi printre oameni de succes, invitați, speakeri și bloggeri, vloggeri, ifluenceri, din toată țara.

 

 

 

Odată ce am văzut “live” despre ce este vorba, dorința de a repeta experiența era firească ( zic ! :)).  În plus, voiam să mă conving că ediția din acest an se va ridica la nivelul ediției aniversare a anului trecut. Consultând programul și lista invitaților, speakerilor, am știut că trebuie sa fiu acolo. Desigur, poate părea subiectiv, totuși, întrebare este : nu ne dorim cu toții să aflăm noutățile din social media? Pe lângă surprizele pregătite de organizatori și întâlnirile cu prietenii din online -offline, și multe alte elemente de genul, ne dorim sa fim mai buni, învățând di poveștile de succes ale invitaților.

Povestea mea Webstock continuă, a voastră?

Cum spuneam, așteptam ediția Webstock 2019 cu nerăbdarea unui copil, deși dimineața zilei de 4 octombrie nu începuse prea bine. Ploaia reușise să mă blocheze în trafic, cum știți că se întâmplă de obicei în București, mesajele de pe telefon nu plecau … iar șansele să nu ajung la timp erau de 120%. 

Am reușit în ciuda tuturor “piedicilor” să ajung cu doar câteva minute înainte să sune gongul, ăăă,  pardon, să înceapă prezentarea programului. Program de a cărui organizare s-a ocupat cu atenție si profesionalism, aceeași echipă Evensys.

Și pentru că, habar nu am de ce lumea nu mi-a răspuns la mesaje sau postarea pe facebook, norocul nu m-a părăsit. Sabina a fost cea care a văzut mesajul și m-a ajutat să găsesc un loc, în doar câteva minute începând prima sesiune. 

 

 

Dar, nu am de gând să vă plictisesc cu desfășurarea pe ore și minute a tuturor sesiunilor organizate, deoarece puteți urmări înregistrarea live. Vă voi spune însă ce mi-a plăcut mie. În prima parte, mi-a plăcut mult denumirea panelului, foarte sugestivă: “How to win the heart and mind of the public”. Chiar așa, cum?

Invitați, speakeri

Dar ce m-a cucerit, a fost extraordinara poveste de succes a Andreei Bădală – designer & fashionist al brandului MUR -MUR. I-am reținut invitația de a vizita showroomul, căreia mi-am propus  să-i dau curs. Mi-a plăcut tot ce-a spus, ce a transmis, dar am reținut în mod deosebit ideea despre brandul personal. În opinia mea, a fost invitatul căruia i-aș acorda nota maximă și pentru care nu mi-aș fi iertat absența. Pot spune că m-a impresionat foarte tare. 

Mircea Popa (Bravo) și Vali Petcu(Zoso) au fost prezențe care mi-au plăcut și de la care am reținut câteva idei interesante.  Și Pavel Bartoș a reușit să mă surprindă prin lucruri despre care nu știam nimic. În partea a doua, am ales secțiunea Bitdefender dicovery stage. 

 

Povestea mea Webstock continuă, a voastră?

În ordinea importanței informațiilor pentru mine, cei care mi-au plăcut în mod deosebit au fost Cristian China Birta și Monica Jitariuc. Toți  invitații au avut lucruri interesante de spus, dar ierarhia a fost un fel de “best off” personal. Însă, vă puteți face propriile opinii vizionând înregistrările întregului eveniment, cum am mai spus.

 

 

Pe lângă schimbul de idei și opinii, salutări și impresii “la cald”, destul de scurt, cu prieteni vechi, am descoperit alții noi. De asemeni, m-am bucurat de compania Monicăi, ceea ce a făcut participarea și mai interesantă. 

Gala & petrecere

 

Cea de-a treia partea a fost alocata Galei Webstock Awards iar petrecerea a avut loc în ultima parte, de la ora 21.30.

 

Povestea mea Webstock continuă, a voastră?

 

Cum cred în continuitate, în perfecționare și învățare continuă, nu mă voi limita la cele două participări. V-ați prins de ce merg la Wbstock, așa-i?

 

Ei bine, am făcut primii pași în sensul acesta, al continuității, pe care vi-i destăinui și vouă. aspre exemplu, am aflat data ediției cu numărul 13 Webstock: 2 octombrie 2020. Așadar, vă invit să vă înscrieți. Desigur, pentru asta va trebui să vă pre-înregistrați dar, fiți fără grijă, există deja formularul pentru asta.  

V-aș da și întâlnire, cu punct și oră fixe, dar la ultimele două nu am avut succes :-P , așa că, rămâne să vorbim :). Sunt curioasă, cine a fost la Webstock și care sunt motivele pentru care ați mers? Ce v-a plăcut mai mult și, desigur, dacă veți mai dori să participați la următorul eveniment Webstock? Aștept răspunsurile voastre, ca de obicei, în comentarii. Ne vedem la #webstockro 2020. Be there! 8-) 

 

Până data viitoare, alegeți calitatea informației, prietenia, dar și profesionalismul câștigătorului!

 

UniquebyMM

Dacă v-a plăcut povestea, mai poftiți! Și, nu uitați să share-uiți!

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0